مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 03:402020-08-15دانش

فضاهای مجازی معاونت دانشجویی در اختیار کانونهای دانشجویی قرار می گیرد


مدیر امور هنری و فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی تهران اعلام کرد: فضاهای مجازی معاونت دانشجویی فرهنگی برای انجام برنامه های فرهنگی در اختیار کانون های دانشجویی قزار می گیرد.

- مدیر امور هنری و فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی تهران اعلام کرد: فضاهای مجازی معاونت دانشجویی فرهنگی برای انجام برنامه های فرهنگی در اختیار کانون های دانشجویی قزار می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر فاطمه خوش نوا با اشاره به جلسه دبیران کانون های دانشجویی و کارشناسان و دبیران کانون های دانشجویی، که بصورت مجازی برگزار شد، ضمن بیان این مطلب گفت: در این جلسه مباحث مختلفی طرح و به بحث و تبادل نظر پیرامون فعالیت های فرهنگی کانون ها پرداخته شد که از آن جمله می توان به مشکلات ساختاری در کانون ها ، پتانسیل بالای کانون ها برای فعالیت های بیشتر فرهنگی ، دور بودن بعضی از دانشکده ها از پردیس مرکزی دانشگاه و فعالیت و خدمات فرهنگی در این مجموعه ها ، طرح ایده های فرهنگی درگروه کانون ها ، ایده پردازی و مشارکت در اجرای برنامه های فرهنگی توسط کانون ها ، برگزاری حلقه های مجازی کتابخوانی و فعالیت های فرهنگی اشاره کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمفدا، وی ادامه داد: در این جلسه همچنین بر ضرورت حمایت مالی بیشتر از فعالیت های کانون ها و فراهم کردن امکان فروش محصولات فرهنگی هنری کانون ها د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضاهای مجازی معاونت دانشجویی در اختیار کانونهای دانشجویی قرار می گیرد

فضاهای مجازی معاونت دانشجویی در اختیار کانونهای دانشجویی قرار می گیرد